Vanaf 1 juli 2019 beheert Yezzer de ZZP- en MKB-klanten van Intrasurance met hun lopende bedrijfsverzekeringen én verbreedt Yezzer haar aanbod van verzekeringsproducten met de insurtech oplossingen van Intrasurance. Door deze samenwerking kunnen ondernemers nog makkelijker en met de juiste ondersteuning hun bedrijfsverzekeringen kunnen regelen.
Zorgen dat ondernemers nog makkelijker en met de juiste ondersteuning hun bedrijfsverzekeringen kunnen regelen. Dat is de inzet van het partnership tussen Intrasurance en Yezzer dat per 1 juli is ingegaan. Yezzer beheert vanaf heden de ZZP- en MKB-klanten van Intrasurance met hun lopende bedrijfsverzekeringen én verbreedt haar aanbod van verzekeringsproducten met de insurtech oplossingen van Intrasurance.
De combinatie van oplossingen van Yezzer en Intrasurance biedt een voordeel voor de ZZP- en MKB-klanten van beide partijen. Met de insurtech oplossingen van Intrasurance als aanvulling op de ‘achterkant’ biedt Yezzer nog meer verzekeringsoplossingen en snellere acceptaties aan klanten. De zakelijke klanten van Intrasurance maken door het partnership nu ook gebruik van de oplossingen die Yezzer al biedt aan ondernemers. Denk aan online vergelijken, collectiviteitskortingen, persoonlijke ondersteuning van zakelijke verzekeringsspecialisten en online preventie- en groeidiensten, zoals trainingen, coaching en toegang tot groeiprogramma’s voor ondernemers.
Over Intrasurance
Intrasurance begon in 2002 met verzekeruzelf.nl, de eerste online verzekeringspropositie in Europa. Eenvoud, gebruiksplezier en controle voor de klant waren hierbij het uitgangspunt. Deze propositie wekte de interesse van de verzekeringsbranche. Het was het begin van de B-to-B aanpak. Onder het motto: “U de klant en wij het werk” wist Intrasurance al snel tientallen labels te binden. In de jaren die volgden werd het platform ontwikkeld tot een PAAS (Platform as a Service) waarmee een oplossing aan verzekeraars in binnen- en buitenland werd geboden die de kosten wilden verlagen en hun verzekeringstechnisch resultaat wilden verhogen.
Over Yezzer
Yezzer is in 2014 gestart door Adriaan van Loon en Annette Wassenaar. Hun missie is om ondernemers te helpen succesvol te zijn door de MKB verzekeringsmarkt positief te veranderen. Met Yezzer zorgen zij ervoor dat ondernemers zich kunnen focussen op ondernemen, in plaats van te veel tijd te besteden aan randzaken als de risico’s van het ondernemerschap. Yezzer is een onafhankelijk online platform voor ondernemers om verzekeringen en risico-oplossingen voor hun onderneming te vergelijken en af te sluiten, persoonlijk advies hierover in te winnen en preventieve -en groeiondersteuning te ontvangen. Yezzer is onderdeel van ondernemersplatform ‘Yellow Walnut’, dat ruim 20.000 gebruikers heeft.